Hírek a MÁV háza tájáról
1. Korszerűsítették az információs táblát a Keleti pályaudvaron - olvasható több lap rövid hírei között. Kicsit tovább foglalkozva a témával kiderül, hogy az egyetlen tábláért 68 millió Ft-ot fizet a vasúti cég a beszállítónak, a felállítása pedig további 27 milliót emészt fel. A vágányoknál található táblák fejlesztése még a jövő zenéje, de már "tervezik". Közel 100 millióból mit sikerült? Ezt:
Csilli-villi, modern, stb. Már korábban is a német AEG-től rendelt a MÁV hasonló táblákat, így már megvolt nekik pl. a MÁV logója.
2. Hurrá, hurrá! "Gyorsabb és biztonságosabb vasúti közlekedés" a Szeged-Budapest vonalon.
Újsághirdetés a Metropolban (2008. dec. 4.):
3. MÁV sajtótájékoztató tavaly ilyenkor. Kifejezetten kellemetlenül érezném magam ebben a vizuális környezetben. Inkább kibérelném a Hévíz éttermet...
Na mi a közös a három szemelvényben? Hát persze, hogy a logó! Magyarországon ez természetesen részletkérdés, de 2007-ben, nem kis pénzért új logót rajzoltatott magának a MÁV. Hogy is néz ki ez? Elég fellapozni a MÁV honlapját, és máris láthatjuk.
Láttunk már rosszabbat is, mindenesetre nem igazán tartom jónak a munkát, de rendben! A rosszindulat kedvéért szemezgessünk még egy kicsit: a MÁV-Trakció logója (a mozdonyok tulajdonosa):
Azt hiszem ez utóbbi magáért beszél a munka színvonalát illetően...
Ehhez képest a MÁV tendenciózusan a régi logóját használja mindenhol, legyen szó a propagandaanyagairól, a véradási felhívásairól vagy a pályaudvari tájékoztatókról.
De vajon kell-e forszírozni, hogy a MÁV Csoport használja logóit?
Itt látszik, hogy a 2006-tól, Németországból használtan vásárolt kocsikra a MÁV-Start rányomja a logóját. Látszik, hogy a vonat festéséhez tulajdonképpen semmi köze a logónak, kifejezetten zavaró, olyan, mintha csak egy matricaragasztgató galád műve lenne.
Nézzünk még meg néhány képet, amikor a MÁV arculati tanácsadói megcsillogtatják szépérzéküket. A német kocsikból összesen 3 színben járnak a MÁV vonatai.
És mit ad Isten! Természetesen nem szín szerint válogatva...
Ilyenre miért is gondolna a magyar vasutas...
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése